Ebok Tauron – jakie ma możliwości?
Elektroniczne
Biuro Obsługi Klienta Tauron jest dostępne dla klientów już od dłuższego czasu.
Ta usługa znacznie ułatwia kontakt pomiędzy konsumentem a sprzedawcą energii.
Tak jak w przypadku
każdych innych elektronicznych biur obsługi klienta, tak tu niezbędna jest
rejestracja. Tauron uruchomił specjalny formularz, który umożliwia rejestrację
w systemie. Należy podać takie podstawowe dane jak: numer pesel oraz numer
klienta określany także jako numer ewidencyjny bądź numer płatnika. Na podany w
rejestracyjnym formularzu e-mail jest wysyłany link aktywacyjny – kliknięcie w
niego kończy proces rejestracji.
Możliwości jakie oferuje użytkownikowi
elektroniczne biuro są dosyć spore. Praktycznie rzecz biorąc można załatwić
większość spraw z poziomu wygodnego fotela w swoim domu. Logując się do ebok Tauron
można:
- przeglądać saldo konta, tj. sprawdzać jego aktualny stan oraz przejść do archiwum,
- pobrać fakturę elektroniczną i dokonać płatności za prąd
- sprawdzać swoje zużycie energii elektrycznej
- mieć dostęp do historii odczytów licznika
- wysłać zapytanie
- zgłosić reklamację
- pobrać wzory dokumentów np. umowy na sprzedaż energii elektrycznej, umowy kompleksowej, reklamacji rachunku za prąd
- zmienić dane na umowie np. adres korespondencyjny, adres e-mail
Więcej informacji na temat
ebok Tauron na stronie https://energiadirect.pl/poradniki/ebok-tauron
Post a Comment: