środa, 2 września 2015

Wszystko już jest, tylko kosztuje. Osoby szukające pomysłu na biznes nie powinny tak myśleć. Dowodem na to, że nowej jest lepsze a nowoczesne przyciąga tłumy jest prysznic.


Nebbia, słuchawka prysznicowa, który podbija rynek. W czym tkwi jego fenomen? Woda spadająca na nasze ciało nie występuje w postaci dużych kropli ale malutkich kropelek, są one tak małe, że wydaje nam się, że z prysznica leci mgiełka. Wysokie ciśnienie sprawia, że czujemy się obmyci i w zasadzie nie musimy stosować kosmetyków myjących. 



Prysznic ma za zadanie oszczędzać wodę, ale także odróżniać właścicieli. Technologia sprawia, że uczy on się naszych zachowań, następnie po rozpoznaniu kto zamierza się kąpać dostosowuje temperaturę wody i rodzaj natrysku do naszych potrzeb.

Post a Comment:

Obsługiwane przez usługę Blogger.